تکواندو

دست رضایی از مدال کوتاه ماند/ پایان کار 3 نماینده ایران در روز اول گرند اسلم


دست رضایی از مدال کوتاه ماند/ پایان کار 3 نماینده ایران در روز اول گرند اسلم

نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان با واگذاری نتیجه در گرند اسلم ووشی دستش از مدال کوتاه ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز نخست رقابت های نهایی گرند اسلم ووشی در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024  امروز 25 آذرماه در 4 وزن المپیکی برگزار شد.

در وزن 68- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد، سپس برابر «تائه یونگ کیم» از کره جنوبی به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی شد. در این مرحله رضایی برابر «مارکو گلوبیچ» قهرمان جهان از کرواسی به میدان رفت و در 2 راند باخت و به مبارزه رده بندی راه یافت. او در این مرحله برابر «چنمینگ زیائو» از چین قرار گرفت و با واگذاری نتیجه در 2 راند دستش از مدال کوتاه ماند. 

ابوالفضل یعقوبی در همین وزن برابر «ماکسیم اوسین» از روسیه به میدان رفت و به برتری دست یافت اما در دور بعدی مقابل «یوشای لیانگ» از چین پیکار کرد و برابر این رقیب عنواندار باخت و حذف شد.

در وزن 80+ کیلوگرم، آرین سلیمی تنها نماینده ایران بود که ابتدا استراحت داشت و سپس برابر «رافائل علوکائف» از روسیه مبارزه و در 2 راند نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. 

فردا در روز دوم رقابت ها،  مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی،  باربد جباری، علیرضا حسین پور و ابوالفضل زندی با حضور در دور نهایی گرنداسلم برای کسب سهمیه المپیک پاریس به دیدار رقبای خود می روند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا