مسابقات ufc

سؤالات مهم نیمه دوم UFC: آیا جونز و میوسیچ هر دو می توانند پس از UFC 295 بازنشسته شوند؟ پس از جونز-میوسیک چه اتفاقی می افتد؟ چه کسی تاج P4P زنان را در اختیار دارد؟ ما به بزرگترین سؤالات باقی مانده در 2023.6dESPNPhoto توسط Chris Graythen/Getty Images پاسخ می دهیم

سوالات نیمه دوم UFC: جونز و میوسیچ در حال بازنشستگی هستند؟ الکسا گراسو ملکه بعدی زنان P4P؟

نیمه اول سال MMA آمد و رفت و لحظات و خاطرات خاصی را برای ما به جا گذاشت، از جمله UFC 290 و هفته مبارزه بین المللی، رویدادی که نقطه میانی در تقویم MMA را نشان می دهد.

اکنون زمان آن است که به بزرگترین سؤالاتی که باید در نیمه دوم سال به آنها پرداخته شود، از جمله بازنشستگی بالقوه از بزرگان MMA نگاه کنیم. جان جونز و استیپ میوسیچ، و چشم انداز دسته سبک وزن پس از اعلام آن قهرمان تپه جماهال به دلیل مصدومیت کمربند را خالی کرده است.

برت اوکاموتو، مارک ریموندی و جف واگنهایم وضعیت سنگین‌وزن‌ها و سبک‌وزن‌ها، به‌علاوه آینده یکی از رقابتی‌ترین بخش‌ها در MMA زنان و غیره را بررسی می‌کنند.

ریموندی: یکی وقتی این مبارزه اتفاق بیفتد، میوسیچ 41 ساله خواهد شد. او یک شغل تمام وقت به عنوان آتش نشان دارد که قصد دارد آن را حفظ کند. میوسیچ در مبارزات بزرگ شرکت کرده است، دو بار عنوان سنگین وزن را به دست آورده و در مجموع چهار بار از آن دفاع کرده است – بیشترین دفاع از عنوان در تاریخ این بخش. برد یا باخت در نوامبر، Miocic تقریباً هر چیزی را که می توانید در MMA انجام داده است. جونز احتمالاً آخرین مبارزه او با پول کلان خواهد بود. چه چیز دیگری برای یقه آبی بومی اوهایو باقی می ماند؟ مدیسون اسکوئر گاردن راه خوبی برای بیرون رفتن خواهد بود.

جونز در مورد بازنشستگی صحبت کرده است، اما من فکر نمی کنم این آخرین مسابقه او باشد. آیا او سه سال را صرف بزرگ کردن وزنه های سنگین کرده است تا بعد از دو مبارزه در کلاس وزنی کناره گیری کند؟ من آن را نمی خرم. مشکل این است که در حال حاضر ستاره های زیادی در سنگین وزن وجود ندارد، به خصوص با فرانسیس نگانو رفته. جونز سبک وزن را ترک کرد زیرا احساس می کرد که شروع به مبارزه با مردانی می کند که نام های بزرگی ندارند. احتمالا یکی از دلایلش همینه اما پس از آن پایان سریع از سیریل گان در ماه مارس، واضح است که جونز هنوز چیزهای زیادی در مخزن دارد.

واگنهایم: یکی من فکر می‌کنم این برای میوسیچ خواهد بود – یک پیشنهاد نهایی برای ارتقای بیشتر میراث درخشانش، و آخرین دستمزد بالاتر از یک آتش نشان. در شب مبارزه، از آخرین باری که میوسیچ پا به داخل هشت ضلعی گذاشته، 2 سال و نیم می گذرد. چقدر از او باقی مانده است؟ یکی امیدوار است که او حداقل پنج دور رقابتی هنوز در پیش دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا