تکواندو

تهران میزبان 4 رویداد بین المللی تکواندو


تهران میزبان 4 رویداد بین المللی تکواندو

بهمن ماه سالجاری فدراسیون تکواندو ایران میزبان 4 رویداد بین المللی در تهران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین جلسه ستاد برگزاری رویدادهای بین المللی تهران امروز صبح شنبه چهارم آذرماه با حضور هادی ساعی رئیس، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل، لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، محمد جمشیدی خزانه دار فدراسیون و دیگر اعضا در محل سالن کنفرانس فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر رحیمی با بیان اینکه برای نخستین بار در جلسه هیأت رئیسه و شورای اجرای اتحادیه تکواندو آسیا برنامه خود برای برگزاری این رویدادها ارائه داده آن را ذکر جزئیات تشریح کردیم ادامه داد: در این دوره بنا داریم میزبانی متفاوتی را به نمایش بگذاریم. سی و دومین دوره از مسابقات جام فجر را پشت سر گذاشته و در امر اجرایی این رویدادها به اندازه کافی تجربه داریم.

وی ادامه داد: جام فجر، جام ریاست فدراسیون جهانی در هر 2 بخش کیورگی و پاراتکواندو، و جام باشگاه‌های آسیا 4 رویدادی است که از ۲۳ بهمن ماه تا سوم اسفندماه در تهران و خانه تکواندو برگزار خواهد شد و با توجه به رایزنی‌هایی که صورت گرفته ان شالله تیم‌های شاخصی برای حضور در این رویدادهای مهم به تهران سفر خواهند کرد.

در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف در خصوص شرایط برگزاری، نحوه میزبانی، هتل‌ها، چگونگی دعوت از داوران بین المللی داخلی و خارجی،  قرعه کشی، جلسات فنی و هماهنگی مربیان و داوری، پخش زنده مسابقات، برآوردهای مالی و… گزارش‌هایی را ارائه نمودند.

در این جلسه محمد نوذری و علی اشرف قنبری رئیس و دبیر کمیته مسابقات، شهرام اربابی و زهرا صمدیان رئیس و دبیر کمیته داوران، سعید خرم منش مدیر اجرایی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی، بهرام غدیری رئیس کمیته تشریفات، محمد بیرامی مدیر روابط عمومی، الهام رحیمی نماینده کمیته بین الملل نیز حضور داشتند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا