جودو

پایان کار جودو نوجوانان با مدال نقره محبی

پایان کار جودو نوجوانان با مدال نقره محبی

دومین روز از مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب مدال نقره ابوالفضل محبی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو در ادامه مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی ازبکستان در تاشکند جریان دارد، تیم ملی کشورمان موفق به کسب یک نقره شد.

 

امروز جمعه ۲۶ آبان ماه در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها تیم کشورمان حاصل تلاش هفت نماینده کشورمان یک مدال نقره بود.

 

 

ابوالفضل محبی در وزن ۹۰- کیلوگرم ابتدا «آناند» از مغولستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و سپس «محمد المالکی» از عربستان از نیز شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله «یرونلانیف» از قزاقستان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا در مبارزه پایانی به مصاف «ماخکاموف» از ازبکستان را پیش رو داشت که با واگذاری نتیجه به رقیب صاحب نشان ارزشمند نقره شد.

در مین وزن حافظ ایزانلو ر مبارزه نخست برابر «علیف» از تاجیکستان با ضرفه فنی پیروز شد و در ادامه برابر «پولتاشف» نماینده میزبان بازنده شد. ایزانلو در گروه شانس مجدد در دو مبارزه متوالی «کومار» از هند و «شائو وی» از چین تایپه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی  در دیدار رده بندی نتیجه را به «یرونلانیف» از قزاقستان واگذار کرد و در جای پنجم ایستاد.

 

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز تیم ملی کشورمان دو نماینده داشت. محمد مهدی مظلوم در مبارزه نخست نتیجه را «یونگ وو» از کره جنوبی واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله ابتدا «ژانگ» از چین تایپه و سپس «شاه میر خدری» از تاجیکستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت. مظلوم برای کسب مدال برنز «یرژانولیف» از قزاقستان را پیش رو داشت که برابر این رقیب بازنده شد و عنوان پنجم را کسب کرد.

 

علیرضا نیک سرشت دیگر جودوکار ایرانی این وزن در اولین مبارزه نتیجه را به «تاباروف» از تاجیکستان واگذار کرد و حذف شد.

 

حامد نور محمدی در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست به «کیم یونگ مین» از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. پویا علیجانی هم در در وزن ۸۱- کیلوگرم به «نورف» از تاجیکستان نتیجه را واگذار کرد و از جدول خارج شد.

 

در گروه دختران و در وزن ۵۷- کیلوگرم سمیرا خاک خواه در مبارزه نخست برابر «عبدیسالووا» از ترکمنستان به برتری رسید. وی در مبارزه دوم نتیجه را به «ژول دوشیووا» از قرقیزستان واگذار کرد. خاک خواه در گروه شانس مجدد برابر «اینکیجن» از مغولستان بازنده تاتامی را ترک کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

مهشید صفری در وزن ۶۳- کیلوگرم در دو مبارزه متوالی به «یانگ جیون» از کره جنوبی و «ژیبک» از قزاقستان باخت و حذف شد.

لازم به ذکر است، امیر قاسمی نژاد سرمربی و بهزاد وحدانی مربی تیم ملی جودو نوجوانان است. سحر چغلوند نیز سرمربی تیم ملی نوجوانان در بخش دختران است.

پایان پیام/


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا