مسابقات one

«بیایید به هواداران توکیو آنچه می‌خواهند بدهیم» – راد اوپاسیک عهد کرد که جنگ کیک بوکسینگ سنگین وزن را در ONE 165 اجرا کند.

«بیایید به هواداران توکیو آنچه می‌خواهند بدهیم» – راد اوپاسیک عهد کرد که جنگ کیک بوکسینگ سنگین وزن را در ONE 165 اجرا کند.

«بیایید به هواداران توکیو آنچه می‌خواهند بدهیم» – راد اوپاسیک عهد کرد که جنگ کیک بوکسینگ سنگین وزن را در ONE 165 اجرا کند.

Rade Opacic Guto Inocente ONE Fight Night 11 24

«بیایید به هواداران توکیو آنچه می‌خواهند بدهیم» – راد اوپاسیک عهد کرد که جنگ کیک بوکسینگ سنگین وزن را در ONE 165 اجرا کند.

Rade Opacic Guto Inocente ONE Fight Night 11 24

راده اوپاسیک یکشنبه 28 ژانویه رویای دیگری را به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

این هنرمند ناک اوت کننده صرب دفعه قبل استادیوم بوکس لومپینی را از لیست سطل خود حذف کرد و در مرحله بعد در توکیو ژاپن به مصاف هم خواهد رفت. ایرج عزیزپور در ONE 165: Superlek در مقابل Takeru با پرداخت به ازای مشاهده

Opacic از کودکی اشتیاق رقابت در پایتخت ژاپن را داشت و با این فرصت که در نهایت به اینجا رسید، او نمی تواند منتظر باشد تا یک نبرد هیجان انگیز برای طرفداران پرشور کیک بوکسینگ حاضر را تولید کند.

این بازیکن 26 ساله با نگاهی به درگیری کیک بوکسینگ سنگین وزن خود با عزیزپور گفت:

«ایرج یک باهوش است. او دوست دارد دعوا کند. من دوست دارم بجنگم پس بیایید به هواداران در توکیو آنچه را که می خواهند بدهیم – یک مبارزه واقعی کیک بوکسینگ. و شگفت انگیز است که ما در توکیو، خانه کیک بوکسینگ، می جنگیم. این یک چیز بزرگ است، به ویژه برای ما کیک بوکسینگ ها، زیرا به معنای واقعی کلمه کیک بوکسینگ از آنجا شروع شد.

صادقانه بگویم، مبارزه در ONE همگی یک رویا بوده است زیرا آخرین بار در ورزشگاه لامپینی مبارزه کردم و اکنون در توکیو، ژاپن می‌جنگم. وقتی جوان بودم، این خواب را می دیدم. اکنون، همه چیز در حال وقوع است.»

Opacic با رکورد 6-1 ONE که شامل 5 پیروزی ناک اوت می شود، در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان در حال پرواز است و یک اسکال برجسته دیگر او را به بزرگترین هدفش نزدیک می کند – تبدیل شدن به اولین قهرمان جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن ONE.

کسب شانس مبارزه برای طلا، مسابقه توکیو را شیرین‌تر می‌کند، اما او باید با عزیزپور مقابله کند تا جایگاه خود را به عنوان اولین رقیب واقعی برای بند خالی تثبیت کند.

نماینده تیم KBKS گفت:

بدیهی است که پس از این مبارزه، مبارزه برای عنوان قهرمانی جهان هدف است. حتی قبل از این مبارزه فکر می کردم شاید با من تماس بگیرند [to fight Roman Kryklia for the belt]اما در نهایت ایرج را به من دادند که حالا او بزرگترین مشکل من است.

وقتی او را تمام کنم، می روم دنبال کمربند، زیرا می دانم که شایسته آن هستم. من به همه ثابت خواهم کرد که شایسته آن هستم و قهرمان خواهم شد. اما نمی‌خواهم قدم‌های زیادی رو به جلو بردارم، زیرا ابتدا باید این موضوع را مدیریت کنم.

این بر عهده من است که بهترین عملکردم را داشته باشم و به شکست دادن همه ادامه دهم، به دنبال رویاهایم و تحقق آنها باشم.

راده اوپاسیک انتظار دارد ایرج عزیزپور را ناک اوت کند

راده اوپاچیچ از ایرج عزیزپور غافل نخواهد شد، زیرا او برای یک شوت جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن توپ می زند، اما معتقد است که این بازیکن ایرانی برای او یک مسابقه عالی است.

هنگامی که این زوج در آریاکه آرنا توکیو با هم درگیر می شوند، صربستانی که در حال افزایش است انتظار دارد عزیزپور او را در میانه رینگ ملاقات کند. اگر این اتفاق بیفتد، Opacic در نقش خود خواهد بود – ضربات را معامله می کند و جمعیت را به وجد می آورد.

او توضیح داد:

عزیزپور قدرت ناک اوت دارد. او یک مرد بزرگ است. کریکلیا را گذاشت، گذاشت اسماعیل لونت پایین. او قطعا می تواند ضربه محکمی بزند. اما من سبک های مبارزه ای مثل این پسر را دوست دارم. همان جا می ایستد و تکان نمی خورد. او چند لگد چرخشی پرتاب می کند، اما در پایان، او آنجاست و ثابت می ایستد. من فقط دوست دارم آنجا بایستم و بکوبم و ببینم قوی ترین مرد کیست. پس این برای من چیز خوبی است.

همانطور که گفتم، او در ضربات و مشت ها قدرت خوبی دارد و باتجربه است. اما من فقط سعی می کنم سبک خود را در مبارزه، سرعت و فشارم توسعه دهم. و خواهیم دید که چه کسی از آن بهتر خواهد بود. من مطمئن هستم که مبارزه خوبی خواهد بود و ما از این راه دور نخواهیم رفت.”

نسبت پایان فوق‌العاده Opacic از زمانی که او در دسامبر 2020 کار خود را در ONE آغاز کرد، طرفداران زیادی برای او به ارمغان آورده است و او مطمئن است که یک KO دیگر را در ONE 165 به لیست خود اضافه خواهد کرد.

در حالی که عزیزپور مهارت و دوام خود را در سطح بالا به اثبات رسانده است، بلگراد بومی احساس می کند که قدرت خودش برای کسب پیروزی در این فستیوال مورد انتظار سنگین وزن کافی است.

Opacic افزود:

“فکر می کنم جنگنده بهتری هستم و در 28 ژانویه آن را نشان خواهم داد. می خواهم آن را تمام کنم. هر کس با من در رینگ باشد، من می روم تا آنها را تمام کنم. فرقی نمی کند ایرج باشد یا هر کس دیگری.

ایرج چانه خوبی دارد. او می تواند مشت های زیادی را بزند. اما او هنوز مال من را حس نکرده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا او را به هر شکل ممکن تمام کنم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا