مسابقات one

لیتو آدیوانگ و آدریان ماتیس در ONE Friday Fights 34 قول “جنگ همه جانبه” می دهند

لیتو آدیوانگ و آدریان ماتیس در ONE Friday Fights 34 قول “جنگ همه جانبه” می دهند

آدریان متیس پس از پیروزی مقابل زلانگ ژاکسی در ONE Fight Night 7 جشن گرفت

لیتو آدیوانگ و آدریان ماتیس در ONE Friday Fights 34 قول “جنگ همه جانبه” می دهند

آدریان متیس پس از پیروزی مقابل زلانگ ژاکسی در ONE Fight Night 7 جشن گرفت

نبرد بین Lito “Thunder Kid” Adiwang و آدریان «پاپوآ بدبوی» ماتیس پتانسیل را دارد دزدیدن نمایش در ONE Friday Fights 34: Rodtang vs Superlek.

درگیری MMA آنها در ورزشگاه بوکس Lumpinee در آسیا در پرایم‌تایم این جمعه، 22 سپتامبر آغاز می‌شود و این دو انفجاری قول می‌دهند که یک فیلم هیجان‌انگیز به صحنه ببرند.

هر دو مرد به خاطر سبک‌های تمام اکشن و قدرت نهایی‌شان مشهور هستند، به طوری که آدیوانگ 11 توقف در 13 برد و ماتیس 10 پایان در 11 پیروزی داشتند.

با داشتن یک شریک رقصنده مشتاق در هر طرف، طرفداران باید انتظار اقدام بی وقفه را تا زمانی که طول بکشد داشته باشند. این چیزی است که آدیوانگ و ماتیس قبل از پرده‌بازی خود در بانکوک، تایلند، می‌گفتند.

“من 200 درصد بهبود یافته ام” – آدیوانگ گرسنه برای بیانیه ای در قبال مصدومیت

آدیوانگ پس از 18 ماه تعلیق به دلیل بیماری زانو به تجارت بازگشته است و این بازیکن برجسته فیلیپینی نمی تواند صبر کند تا تمام تلاش خود را در پشت صحنه عملی کند.

مدعی سابق پنج تیم برتر تمام تلاش خود را انجام داده است تا مطمئن شود بدن و ذهنش آماده است و او معتقد است که هیچ چیز او را از رقابت در شرایط اوج باز نخواهد داشت.

آدیوانگ گفت onefc.com:

من بسیار بسیار هیجان زده هستم که دوباره به رینگ بازگردم و کارهایی را که دوست دارم انجام دهم. من فقط گرسنه جنگیدن دوباره نیستم، برای بازگشت از گرسنگی می‌میرم. فکر می کنم زمان مناسبی برای بازگشت است.

بیایید نگران مصدومیتم نباشیم زیرا من واقعاً اینجا هستم تا به شما اطمینان دهم که 200 درصد بهبود یافته ام و آماده بازگشت به بازی هستم.

“Thunder Kid” در کنار تمایل خود برای رقابت یک بار دیگر، فکر می کند که ماتیس آن ورزشکاری است که بهترین های خود را به نمایش می گذارد.

او از کناره‌ها تماشا می‌کرد که همتایانش بخش MMA وزن کاه را در حرکت نگه می‌داشتند. اکنون، او مشتاق است تا به هواداران و هم ورزشکاران یادآوری کند که چرا وقتی در سال 2019 وارد صحنه شد، یکی از داغ‌ترین ستاره‌های در حال ظهور به حساب می‌آمد.

آدیوانگ همچنین قدرت و قابلیت‌های تهاجمی «پاپوآ بدبوی» را مورد مطالعه قرار داده و برای او احترام زیادی قائل است. در عین حال، او امیدوار است که اندونزیایی را با قاطعیت تمام کند و یک ضربه هشدار به نخبگان وزن کاه ارسال کند.

نماینده 30 ساله HIIT Studio گفت:

“[Mattheis is] برای من عالی است زیرا او مدعیان برتر سابق و حتی سابق را شکست داده است [ONE Strawweight MMA] قهرمان جهان الکس سیلوا. روحیه جنگندگی او چیزی است که من آن را تحسین می کنم و فکر می کنم او همان حریفی است که در حال حاضر باید با آن روبرو شوم.

من مبارزه را از همان ابتدا انفجاری و هیجان انگیز تصور می کنم. این یک جنگ تمام عیار با مشت و لگد خواهد بود. او یک مبارز فوق‌العاده تهاجمی نیز هست، بنابراین فکر من و او که فقط اعتصابات را انجام می‌دهیم برای من هیجان‌انگیز است.

“یک چیزی که من می خواهم اتفاق بیفتد این است که یک ناک اوت هایلایت یا یک سابمیشن فوق العاده برای او داشته باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا یک برد چشمگیر به دست بیاورم تا نشان دهم که هنوز اینجا هستم – و به دنبال طلا هستم.»

“من می خواهم بایستم و بکوبم” – متیس مشتاق به زمین انداختن با حریف قدرتمند

ماتیس به همان اندازه برای این مسابقه پر سر و صدا در وزن نی در روز جمعه مشتاق است.

او در آخرین بازی مقابل خود با ناک اوت پیروز شد زلنگ ژاکسی در فوریه، و او آماده است تا یک پله دیگر در برابر نام مشهوری مانند Adiwang بالا رود.

این مرد اندونزیایی با دانستن اینکه دشمنش چه توانایی هایی دارد، در آماده سازی خود برای “Thunder Kid” سنگ تمام نمی گذارد، و او نمی تواند صبر کند تا ثابت کند به رده های بالای لشکر تعلق دارد.

ماتیس گفت:

“روبه رو شدن با لیتو آدیوانگ چیز دیگری است، مرد. او یک مبارز قوی شناخته شده است. من به خوبی برای او آماده می شوم. او یکی از بهترین هاست، بنابراین من هم باید بهترین هایم را به ارمغان بیاورم.

“من کمی شگفت زده شدم [when I got the call to fight him]، اما بازی مبارزه ما را به رویارویی با افراد مختلف سوق می دهد. ما با افتخار می جنگیم و بعد از آن، دوباره همه با هم برادر شدیم. لیتو آدیوانگ مبارزی است که هرگز تسلیم نمی شود و سریع است. من برای این مسابقه سخت تمرین کرده ام.”

ماتیس هرگز در یک مبارزه کسل کننده نیست و هر بار که وارد دایره یا رینگ می شود به دنبال شکست است.

این باعث شده است که او در پیروزی هایش به امتیاز خیره کننده 91 درصدی پایان دهد، و او انتظار ندارد که بازی بعدی او 15 دقیقه کامل به پایان برسد.

اگر آدیوانگ از قول خود برای کنار گذاشتن آن روی پاها حمایت کند، متیس مطمئناً در حالی که به دنبال فرصتی برای اضافه کردن یک برد توقف دیگر به رزومه خود است، متعهد خواهد شد.

نماینده آکادمی مبارزه Tigershark افزود:

«آنطور که من آن را می بینم، هر دوی ما تمام تلاشمان را می کنیم. می خواهم بایستم و بکوبم. من هم مثل او وقتم را می گذارم. من دعا می کنم، او دعا می کند. اما ببینیم دعای چه کسی مستجاب می شود. من تمام تلاشم را خواهم کرد.

“حتما یک KO وجود خواهد داشت، اما من اهداف خاصی را تعیین نمی کنم. به محض اینکه من یک افتتاحیه را دیدم، به دنبال آن خواهم رفت.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا