تکواندو

دختر تاریخ ساز پاراتکواندو مدالش را به بانوان و کودکان غزه تقدیم کرد


دختر تاریخ ساز پاراتکواندو مدالش را به بانوان و کودکان غزه تقدیم کرد

روزا ابراهیمی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روزا ابراهیمی دارنده اولین مدال طلای پاراتکواندو در بازی‌های پارآسیایی هانگژو طی اقدامی تحسین برانگیز و انسان دوستانه مدال خود را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.

یک تصمیم از قلب

روزا ابراهیمی در این خصوص اظهار کرد: این یک تصمیم از ته قلبم بود، چون اقدام ظالمین در کودک‌کشی، قلب ما را به درد آورده است.  ما ورزشکاران این اقدامات این رژیم کودک‌کش را محکوم می‌کنیم و من به احترام خانواده‌ها و کودکان بی‌گناه غزه، در همان کشور چین اعلام کردم که مدالم را تقدیم این کودکان بی‌گناه می‌کنم.

روزا ابراهیمی با بیان اینکه این مدال را تقدیم کودکان و مخصوصا بانوان فلسطینی و مردم غزه تقدیم کردم، گفت: این جنایات وحشیانه قابل باور نیست و من با تقدیم مدالم تنها حمایتی بود که می‌توانستم از مردم بی‌گناه غزه داشته باشم.هیچوقت و حتی اگر به قیمت از دست دادن قهرمانی و مدال هم باشد حاضر نیستم در مقابل این رژیم کودک‌کش به میدان بروم؛ این وظیفه ماست که اسرائیل را به رسمیت نشماریم.

از کودکی به امام رضا ارادت قلبی دارم

این قهرمان همچنین در خصوص ارادتش به امام رضا(ع) گفت: از کودکی ارادت قلبی به آقا امام رضا (ع) داشتم و دارم و امیدوارم در مسابقات بعدی مدالم را تقدیم ساحت مقدس ایشان کنم.

ملی‌پوش پاراتکواندو در مورد پیش بینی‌اش از مسابقات پارالمپیک پاریس، گفت: قطعا هر ورزشکاری برای هدفی که دارد از جان و دل مایه می‌گذارد و من هم برنامه‌های زیادی دارم. از هر لحاظ خودم را برای پارالمپیک آماده می‌کنم و به کمتر از طلا قانع نیستم‌؛ امیدوارم که بتوانم در پارالمپیک هم طلا کسب کنم و هدفم مدال طلای پارالمپیک است. 

پدر روزا هم در خصوص این اقدام دخترش با بیان اینکه این یک اقدام دلی و تصمیمی بود که دخترم خودش گرفت، اظهار کرد: دخترم خیلی دل رحم است و درست زمانی که در مسابقات چین حضور داشت از شنیدن موضوع کودکان غزه بسیار ناراحت و غمگین شد.

ابراهیمی ادامه داد: زندگی ما وقف آقا امام رضا (ع) است و از قبل برنامه داشتیم اگر روزا مدال گرفت مدال را تقدیم امام رضا (ع) کنیم ولی او بعد این اتفاقات تصمیم گرفت که مدال را تقدیم کودکان غزه کند.

مجید رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس نیز در این خصوص اظهار کرد: روحیه پهلوانی علاوه بر قهرمانی در تمامی ورزشکاران مازندرانی وجود دارد.

وی با اشاره به محکوم کردن جنایات اسرائیل توسط ورزشکاران چالوسی گفت: اقدام شنیع و حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی، بار دیگر اوج رذالت و توحش رژیم غاصب کودک کش را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشت و همین امر سبب شد تا کلیه جامعه ورزشی مازندران و شهرستان چالوس این اقدام را محکوم کنند.

رضوی خاطرنشان کرد: شهرستان چالوس دو ورزشکار در بازی های پاراآسیایی داشت که هر دو ورزشکار دو مدال طلا کسب کردند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا