مسابقات one

“آموزش هایی که قبلاً هرگز آموزش نداده ام” – اسامه المروای مصمم به برنده شدن در بازگشت به خانه خاورمیانه در ONE 166 است

“آموزش هایی که قبلاً هرگز آموزش نداده ام” – اسامه المروای مصمم به برنده شدن در بازگشت به خانه خاورمیانه در ONE 166 است

“آموزش هایی که قبلاً هرگز آموزش نداده ام” – اسامه المروای مصمم به برنده شدن در بازگشت به خانه خاورمیانه در ONE 166 است

Mikey Musumeci Osamah Almarwai ONE Fight Night 10 1

“آموزش هایی که قبلاً هرگز آموزش نداده ام” – اسامه المروای مصمم به برنده شدن در بازگشت به خانه خاورمیانه در ONE 166 است

Mikey Musumeci Osamah Almarwai ONE Fight Night 10 1

برجسته یمن و عربستان سعودی اسامه المروای او می‌خواهد در زمان آغاز به کار خاورمیانه را سربلند کند کلبر “Clandestino” Sousa در یک شیب تسلیم وزن مگس گیر در ONE 166: قطر.

این رویداد پرفروش که قرار است در تاریخ 1 مارس در ورزشگاه Lusail برگزار شود، اولین حضور تاریخی این سازمان در قطر و همچنین بازگشت مورد انتظار آلماروی به منطقه به عنوان یک رقیب را رقم خواهد زد.

“اوسا”، اولین قهرمان جهانی کمربند سیاه IBJJF با تبار خاورمیانه، چندین سال گذشته را صرف تمرین و رقابت انحصاری در ایالات متحده کرده است – از جمله اولین حضورش در ONE در ماه مه گذشته در این سازمان. اولین نمایش در خاک ایالات متحده در کلرادو.

حتی اگر آلماروی آن مسابقه را به پوند به پوند قهرمان جهانی ONE Flyweight Submission Grappling باخت. مایکی موسومچی، طرفداران خاورمیانه در مورد حضور او در سال دوم در ماه آینده غوغا می کنند.

آس 31 ساله تسلیم گفت onefc.com:

“این یک فرصت هیجان انگیز برای من است زیرا، یک بار دیگر، با ONE Championship تاریخ ساز خواهم شد. اولین باری که در اولین مسابقه در ایالات متحده تاریخ ساز شدیم، و اکنون، دوباره در حال تاریخ سازی هستیم و در منطقه من مسابقه می دهیم.

من بسیار هیجان زده هستم که برای اولین بار از زمانی که کمربند مشکی شدم و از زمانی که برنده شدم در خاورمیانه مسابقه می دهم. [IBJJF] می دانید، دنیاها برای رقابت و نشان دادن مهارت های خود در میان هواداران خاورمیانه.”

آلماروای رقیب برتر جیو جیتسو برزیل از منطقه است و مسابقه او با سوزا فرصت دیگری برای قرار دادن مبارزه با تسلیم خاورمیانه بر روی نقشه است.

این آندره گالوائو کمربند سیاه تا بطن خود فروتن و متواضع است، بنابراین او گاهی در تلاش است تا خود را به عنوان پیشگامی که هست ببیند.

او درباره الهام بخشیدن به نسل آینده گفت:

«آره، واقعاً عجیب است. چون من خودم را فقط به عنوان یک رقیب جیو جیتسو می بینم. من نمی دانستم که چنین تأثیری دارم. اما وقتی پیام‌هایی از مردم دریافت می‌کنید، سعی می‌کنم تمام تلاشم را برای نمایندگی آنها انجام دهم و همیشه به مردم و جوانان تازه وارد خاورمیانه انگیزه می‌دهم.»

در حالی که او در حال حاضر در آکادمی معروف Atos در سن دیگو، کالیفرنیا تمرین می کند، آلماروی در حالی که در خاورمیانه زندگی می کرد، پایه های مبارزه با کلاس جهانی خود را توسعه داد – وظیفه ای که به فداکاری فراوان و ساعت های اضافی در اتاق تمرین نیاز داشت.

او می گوید که دستاوردهای او باید به عنوان انگیزه ای برای سایر گراپلرزهای منطقه باشد و ثابت کند که موفقیت در سطح نخبگان برای آنها امکان پذیر است:

من همیشه می گویم اگر بتوانم آن را بسازم، شما بچه ها می توانید آن را بسازید. به خصوص اکنون که پایه بهتری از جیو جیتسو دارید. بنابراین قبل از اینکه ما جیو جیتسو خوبی داشته باشیم، ورزشگاه‌های کوچک‌تر بود، می‌دانی، مثل چند نفر که چند راند انجام می‌دهند.

بنابراین من مجبور شدم حفاری اضافی، دورهای اضافی بعد از کلاس و غیره انجام دهم. اما اکنون آنها پایه خوبی دارند. آنها از حمایت برخوردارند.»

آلماروی می‌گوید ONE 166 یک فرصت بزرگ است

اسامه آلماروی با توجه به بازگشتش به این منطقه، سخت تر از همیشه تلاش می کند تا مطمئن شود که کلبر سوزا را در ONE 166 شکست می دهد.

او اعتراف می کند که فشار انتظارات زیادی را احساس می کند، به خوبی می داند که طرفدارانی از سراسر خاورمیانه برای تماشای اجرای او به قطر سفر خواهند کرد.

اما به جای اینکه تحت این فشار قرار بگیرد، از آن برای تقویت عزم خود استفاده می کند:

در ذهن من، هیچ راهی وجود ندارد که در خاورمیانه شکست بخورم. یعنی انشاالله خدا میدونه قراره چی بشه. اما در ذهنم، هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم تا برنده شوم.

من واقعاً، واقعاً می‌خواهم در آنجا برنده شوم، به‌ویژه اکنون که یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جیو جیتسو در خاورمیانه هستم، و این اولین رویداد برای ONE Championship است. این یک فرصت بزرگ برای من است. قرار است در بسیاری از شبکه های بزرگ تلویزیونی پخش شود.»

برای این منظور، “اوسا” برنامه تمرینی خود را تشدید کرده است.

او تحت هدایت دقیق سرمربی خود، آندره گالوائو، جلسات بیشتری را در کشتی و همچنین قدرت و آمادگی اضافی را در بالای تمرین روزانه BJJ خود انجام داده است.

به طور خلاصه، آلماروی هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا بهترین های خود را در 1 مارس به نمایش بگذارد.

“چیزی که من می توانم کنترل کنم تمرین بسیار سخت است، می دانید، رژیم غذایی، خواب، و ریکاوری و همه چیز. من طوری تمرین می کنم که قبلاً هرگز تمرین نکرده بودم.

من در حال تمرین هستم، مثلاً چهار بار در روز – تقریباً 30 ساعت، 20 جلسه بیشتر در هفته. بنابراین تمرینات زیادی انجام می‌دهم، و هر زمان که خسته می‌شوم، در آن زمان است که می‌گویم، “ای مرد، من نمی‌بازم، باید به زور زدن ادامه دهم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا