تکواندو

3 ایرانی بین نامزدهای بهترین‌های تکواندو جهان


3 ایرانی بین نامزدهای بهترین‌های تکواندو جهان

مراسم معرفی بهترین های تکواندو جهان در سال 2023 در حالی برگزار خواهد شد که 3 نماینده از کشورمان نیز در بین نامزدهای بخش های مختلف حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم معرفی بهترین‌های جهان موسوم به «گالا ۲۰۲۳» شامگاه یکشنبه ۱۲ آذرماه و در پایان مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در منچستر برگزار خواهد شد.

در جریان این مراسم بهترین مربی، داور و تکواندوکار مرد و زنان و همچنین بهترین تکنیک اجرا شده در سال ۲۰۲۳ در هر دو بخش تکواندو و پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی خواهند شد.

در بین نامزدهای بخش‌های مختلف پیام خانلرخانی، مهدی حاجی موسایی و حامد حق شناس از کشورمان نیز حضور دارند.

در بخش مربیان مرد پاراتکواندو پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی کشورمان با «رودریگو فرلا» از برزیل، «دلا کروز» از پرو، «اردن باتار» از مغولستان و «کیم یائه سون» از کره جنوبی رقابت می‌کند.

مهدی حاجی موسایی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای انتخاب به عنوان بهترین تکواندوکار مرد سال با «رشیتوف» از ازبکستان، «سیسه» از ساحل عاج، «چانینگهام» از انگلستان و «هو جو جین» از کره جنوبی رقابت خواهد کرد.

همچنین در بخش بهترین پاراتکواندوکار مرد  سال نیز حامد حق شناس حضور دارد. «آنتونیو باسولو» از ایتالیا، «جوهان» از کره جنوبی، «مت بوش» از بریتانیا و «بولار گانبات» از مغولستان دیگر مدعیان کسب این عنوان هستند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا